ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1500.

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

با کلی سلام و صلوات

بالاخره بر گزینه ی تایید خرید اینترنتی کلیک کردم!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲)

:)))ریسک خدایی
پاسخ:
آره خدایی! ولی دلم میخواست یه بار هم که شده این ریسک رو بکنم! :دی
هرچند که سفارشم چندان ارزون هم نیست ولی خب من چون اهل بازار گردی نیستم، نه وقت دارم، نه شرایط خرید، و نه یک مستر باحوصله!
واسه همین فکر میکنم بهترین گزینه برام همین خرید اینترنتیه. :)
مسترز(همان مسترها):دی هیچکدام برای خرید حوصله ندارن:/
پاسخ:
آره عموما همینطوره. اما من دیدم برعکسشم! مردهایی که بیش از خانمهاشون پایه خریدن!