ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1505.

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ
آیا کسی میدونه که چطور میشه این آدرس ایمیل رو از روی پیش فرض کامنت گذاری حذف کرد؟؟!
من اعصاب ندارم دیگه! هی باید بعد از کامنت گذاری گزینه ی عدم ثبت ایمیل رو بزنم!
أه! :|
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
لوسی می

نظرات  (۲)

راهی نداره خواهرجان
پاسخ:
:(
آهان یادم اومد یه روش هست
باید از پنل مدیریت وبلاگ خارج بشید
بعد موقع کامنت گذاری هیچ چیز پیش فرضی ظاهر نمیشه

اما وقتی باز بخواید نظرات وبلاگ خودتون رو تأیید کنید یا مطلب جدید بذارید باید وارد پنل مدیریت بشید و نام کاربری و رمز رو وارد کنید
پاسخ:
بله اینم راهیه! باز باید اونجا هی اسم و ادرس بنویسی :|