ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1507.

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

در پس پرده های دلت

چی مخفی کردی؟!

اون چیزی که در روز آشکار شدن ضمایر1

از تو آشکار خواهد شد

چی خواهد بود؟!

میدونی؟!

بهش فکر کن!



1 روز قیامت

و یا نزدیک تر از اون،

در زمانه ی ظهور حضرت حجة(عجل الله تعالی فرجه)

+برداشتی بود از سخنرانی حاج آقای پناهیان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
لوسی می

نظرات  (۴)

سر می چرخانی اینجا پست سبز می شود...

خودمان بر ملا می شویم آن روز....

پاسخ:
:))
بعله همینطوره! نباید سرچرخوند! باید مدام صفحه رو رفرش کرد!
همون خودمان رو پرسیدم چیه!
آدم باید بدونه وقتی خودش برملا بشه چی ازش درمیاد!


+چه اسم خوبی دارین :)

انقدر خودمان نیستیم که روز آشکار شدن ضمایر از دیدن خودمان بُهتمان می زند حتمی...

خدا به خیر کند////////

+دست پدرمان درد نکند 

پاسخ:
همین! این رو نوشتم که خودمون رو ببینیم قبل از مبهوت شدن!

+ رحمت خدا بر ایشون :)
بار اول خوندم متوجه نشدم
اما بار دوم که با دقت خوندم دیدم چه خوب نوشته شده
:))
پاسخ:
:))
۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۴ مامان محمدمهدی
من کلا با ... حال نمیکنم
پاسخ:
لماذا؟!
حالا اگر هم چنین است بنگر که چه میگوید ننگر که که میگوید!