ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1513.

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ

حس من نسبت به خانواده مستر

داره از حالت طبیعی خارج میشه..

به صراحت بگم

برای زندگی کردن بدون تاثیرات اونها،

احساس عجز میکنم..

:((


+غیرقابل توصیفه.. خشم ناشی از ناتوانی! :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۳ مامان محمدمهدی
ای بابا:(
پاسخ:
:(
من همچنان معتقدم در اسرع وقت باید از این خونه برییییییییییی
پاسخ:
بعله! ما هم به همین اصل معتقدیم! :|
شما خیلی صبور هستین که در کنار خانواده ی همسرتون زندگی می کنین
پاسخ:
ممنونم!
نمیدونم صبور هستم یا دارم صبور میشم!
اصلا قابل بیان نیست هیچی! :((