ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1515.

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ق.ظ
داشتم کسی رو میخوندم که برای سفر تفریحی به خارج از کشور برنامه ریزی می کرد
تصور کردم آیا یک روزی میشه که
من و مستر هم یه سفر خارجی سیاحتی بریم؟!
بعد مطمئن شدم که اگر روزگاری
پول مازادی دستمون باشه که باهاش بشه یه تور خارجی رفت
هیچوقت مقصدی به جز کربلا به ذهنم نمیاد!
حتی اگر ده ها بار تا اون روز کربلا رو دیده باشم...



+به مستر میگم کی بشه که ما انقدر لارج بشیم که اول کربلامونو بریم
بعد از همون عراق، یه سری هم به برج ایفل بزنیم! ههه!
:دی

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
لوسی می

نظرات  (۷)

میگن پول کربلا رو هم قرض میگیری ، بگیر برو
کربلا بری دیگه ایران و خونه خودتم نمیخای برگردی
ان شاءالله زودترقسمتت بشه
پاسخ:
واقعا همینطوره..
یادمه یه پستی داشتم که یا آدم کربلا نباید بره
یا اگر رفت دیگه نباید برگرده!
معمولا هم همه بخشی از وجودشون رو جا میذارن.
ان شالله قسمت همه بشه.
پسو ک خوندم  بعد کربلا اسپانیا هعی میاد تو ذهنم
فک کنم باید از شدت دوس داشتن باسلنا بکاهم در خود>.<
پاسخ:
:))
چرا بکاهی؟ شما از عراق برو بارسلون :دی
اخی کربلا ایشالله که قسمت شه
پاسخ:
ممنونم عزیزم ان شالله.
برای شما هم همینطور
ازعراق تا ایفل:/راهی نیست دوتا کوچه:/
پاسخ:
نه بابا! فکر کنم سه چهار تا کوچه باشه حداقل! :دی
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۴ مامان محمدمهدی
ان شاءالله در عصر ظهور به همین زودیا
پاسخ:
ان شالله.
 برای من همیشه سوال بوده
واقعا اگه کربلا و مشهد و و زیارت دوست باشیم نباید  رفتن به جاهای دیگه مثل همون برچ ایفل رو دوست داشته باشیم ایا؟
 
پاسخ:
چرا! به نظر من که منافاتی ندارن. من نظر خودمو گفتم..
مثل اینه که بگیم در زمان حضور ائمه هیچکس نباید تفریح می رفت بهتر بود مدام برن نزد امام بنشینند! خب این هم واقعا طبیعی نیست..اما اینکه کسی در نزد ائمه نباشه و سالی به دوازده ماه امکان سفر به دیار ائمه براش باشه اونم بی خیال بشه و بره تفریح خب این هم برای کسی که ادعای حب و عشق میکنه طبیعی نیست! (البته اینها همه ش به مراتب معرفتی اشخاص بستگی داره، مثلا شاید واقعا زمان ائمه هم کسانی بودند که از همه ی اوقاتشون فقط برای کسب فیض از ائمه استفاده می کردند! شاید!)
ولی یکی مثل من که از درآمد فوق العاده لارجی برخوردار نیست و هر از چندی ممکنه پولی برای سفر خارجی بتونه پس انداز کنه، خب ترجیحم اینه که اون پول رو خرج رفتن به کربلا بکنم و لذت دنیا و آخرت رو ببرم اون هم به خاطر علاقه م؛ نه به اجبار و اکراه و ترس از اینکه مبادا اگر به جای کربلا بریم آلمان خیلی زشت باشه!! نه به این علت نیست، دلم الان با این شرایطی که دارم و اینکه گزینه ی انتخابیم فقط یک جا میتونه باشه، خب فقط کربلا رو می پسندم.. وگرنه اگر درآمدم اونقدر باشه که به سفر خارجی علاوه بر کربلا هم برسه خب میرم دیگه! تو بخش پلاس همینو گفتم! که کاش یه روزی انقدر لارج باشیم که کربلا رو که رفتیم بعدش بریم یه سفر سیاحتی!
اینکه گفتم گزینه ی اولم کربلاست به این خاطره که امکان این مدل سفرها دیر به دیر برام ایجاد میشه..
خدا ان شالله روزی مادی همه مون رو پول فراوووووووووووووون و حلااااااااااااااااااااال قرار بده. :)
بعد عراق یه سری به برج ایفل بزنیم 
یه سری رو خوب اومدی :))
پاسخ:
:))