ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1519.

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ق.ظ

من رفته بودم بالا

پلو، با عدس، با گوشت با خرما خوردم.



+منولوگ هر روز پسرک!

عجیب این غذا به دلش نشسته :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

اخی خوب براش هرهفته درست کنید
پاسخ:
احتمالا باید همین کار رو بکنیم. :)
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۹ مامان کوثر
ش جالب
کوثر اصلا این غذا رو دوست نداره
و چ خووب: چون غذای مقویی هست
پاسخ:
جالبه که منم فکر نمیکردم پسرک دوست داشته باشه!
رفته خونه ی مادربزرگش خورده هررووووووووووووووز میگه!
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۴ ملکه بانو
عدس پلو از معدود غذاهاییه که شاهزاده ما با علاقه میخوره
پاسخ:
پس معلومه محبوب بچه هاست :)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ مامان محمدمهدی
یکی از غذاهای فوق محبوب محمدمهدی پلو عدسه
البته منم دوسش دارم چون پختش راحته:))
پاسخ:
باورت میشه من تا به حال به اندازه ی تعداد انگشتان دست هم این غذا رو درست نکردم؟
البته ناهار امروزم همینه ان شالله.