ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1521.

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

یهو واسه پایان نامه م استرس گرفتم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۳)

:دی
اولین واکنشم بود خب:دی
پاسخ:
:)
بعله! :دی
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۴:۵۸ مامان محمدمهدی
زحمت میکشی
پاسخ:
:))
همین استرس باور کن از همه چی انرژی بر تره! :))

سلام.

پایان کلا استرس زاست به خصوص اگر قرار باشد چیزی را هم ثابت کنی...

باید جوشن به تن کرد در مواجهه با جماعت متخاصمی که دفاعت را می شنوند...

موفق باشید

پاسخ:
سلام.
بله خیلی.
ممنونم. البته من مقداری با صحنه ی مواجهه و نبرد فاصله دارم..