ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1522.

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ق.ظ

کاملاً احساس اومدن بهار و عید رو دارم.

:)


+ان شالله که عزاداریها مقبول باشه برای همه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

:)بهار یک اتفاق خوب کم دارد رخ بده
پاسخ:
چی مثلا؟!
بهار احساسی من رو میگی یا بهار فصلی یا بهار واقعی؟!
من فک کنم گرفتم کدوم رخدادو میگه
بهاری که تو گفتی خب یه رخداد کم داره دیگه!:)
حالا بهار فصلی با بهار واقعی فرقش چیه؟؟

پاسخ:
کدوم رخداد؟! من یه رخداد به ذهنم اومد واسه همین این بهارها رو تفکیک کردم که معلوم بشه،
حالا شما بگو تا فرق این دو تا رو بگم! هه!
تو هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه هستی که چرا جواب نمیدی!!
اگه نیستی که چرا اینجا جواب نمیدی؟؟؟
اگه هستی که خب هردوجا باش
اگه نیستی هم خب هردوجا نباش دیده:))))))))))))))
پاسخ:
ببین بود و نبود من بگیر نگیر داره!
دو دقه میام می بینم اینجا کامنت هست جواب میدم!
وگرنه اونطوری نیستم که بشه گفت هستم!
بهار هممون اتفاق خوبم ظهور اقا:)
پاسخ:
:)
آره منم همین حدس رو زدم اما به تعبیر من اون موقع حسمون دیگه حس بهار نیست! حسمون حس بهشته!
برداشت من ظهور بود
حالا دیگه صاحب کامنت باید نظر بده
پاسخ:
بله برداشت منم همین بود. صاحب کامنت هم همینو گفت!
بهار فصلی که منظور من فصل بهار بود، بهار واقعی هم منظورم همین ظهور بود.