ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1523.

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ب.ظ
زندگی یعنی پسر همسایه
که همیشه وقتی از مدرسه برمیگرده
یا به سوت زدن و شعر خوندن و حرکات سرخوشانه مشغوله
یا وقتی می بینه تو پارکینگ ماشین نیست
اول یه ده دقیقه ای با توپش بازی میکنه
بعد میره خونه شون!
:)


+حسی که شنیدن سر و صداش بهم میده رو دوست دارم.
:)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۹)

آخــــی عزیزم
چقد خوب بود این پست
فک کنم حسه رو منتقل کردی بهم :)
پاسخ:
عزیزم :)
خوشحالم..
البته صادقانه اینو باید اضافه کنم که شما یکی از خوانندگان باهوش منی :)
ممنونم ازت و حس های خوبی که شما تا الان به من دادی.
:)
[آیکون ذوق مرگی]
لطف داری خانوم گُل :*
اصولا من پسربچه خیلی دوست میدارم :)
حرکات بچه ها
حرفاشون
تصمیمایی که واسه کارای کوچیک بین بازی میگیرن
و همین پستی که شما گذاشتین و نمیشه حسشُ گفت ...
اینا برام خیلی شیرینن ... خیلی :)

پاسخ:
:)
آره برای منم همینطوره :)
بچه ها به تمام معنا زندگی می کنن :)
اوهوم :)
اون حدیث پیامبر که گفتن بچه ها رو به چند دلیل دوست دارن گویای این هست :)
ان شاء الله گُل پسری شما همیشه سالم و سلامت باشه.
و البته بچه ی صالحی واسه مامان باباش =)
پاسخ:
ممنونم ازت.
برای آینده ی شما هم همینطور باشه ان شالله.
بابا من جا شما بود میرفت به بجه میکفت خواب نداری انقدر با صدا توبت مانو اذیت نکن
:)
پاسخ:
بله معمولا بابا ها اینطوری ان :))
ازپسراتوقع غیراین نمیشه داشت...اصلا خواب وخستگی نمیفهمن
پاسخ:
:)
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۰ مامان محمدمهدی
کاش همسایه های ما هم سر و صداهای بچه های منو دوست میداشتن:)))
پاسخ:
:)))
واقعا هم! صدای بچه های من و البته خود من رو هم همینطور! :))
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ مهراد فروتن
واقعا زندگی یعنی همین :)
پاسخ:
:)
به قول شاعر:آدم گاهی چه چیزهای ساده ای که ندارد...
پاسخ:
اوهوم..
سلام
اتفاقا منم دیروز داشتم یه بچه کوچیک از پنجره نگاه میکردم که داشت برای خودش شعر میخوند و حرف میزد
حس خوبی میگرفتم وقتی میدیدمش

پاسخ:
سلام. آره واقعا بچه ها حس های خوبی منتقل می کنن. کافیه ببینیشون :)