ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1524.

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ب.ظ

همین الان

یه چیزی به ذهنم رسید!!



+این پست برای ثبت لحظه بود!

بعد مفصل توضیح میدم!

+بعداً نوشت برای جلوگیری از هرگونه کنجکاوی اعصاب خرد کن: یک ایده ی شغلی به ذهنم رسید!

باید ساخته و پرداخته بشه و بعد توضیحش میدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۲ مامان محمدمهدی
یعنی فکر میکنی ما میشینیم منتظر تا بعدا بیای بگی؟!
نخیر خانوم همین حالا بوگو
پاسخ:
:))))
چی بگم خب؟!
الان وقتش نیست..

شبیه خبری که توی گوشی به گوینده ی خبر می گویند و سریع تکذیب می شود و شنونده های که هاج و واج می مانند برای خبری که شنیده نشده تمام شد...

حس فضولی عجب بد احوالیست...

پاسخ:
عه! اینقدر یعنی؟
فکر نمیکردم من هم از آن فلانی های فلان شده ای باشم که کسی رو کنجکاو کنم!
راستش اصلا از بودن در چنین شخصیتی راضی نیستم.
نیمچه توضیحی بنویسم پس!
سلام
یه سوال غیرمرتبط: الان اینجا که وبلاگ ساختی امنه؟ احتمالا مث بلاگفا نمیشه؟
خواستم حسودی کنم، گفتم نکنه حسادتهام بپره:دی
البته تو بلاگفا یکی دو بار اقدام کردم که لطف نمود و نذاشت
پاسخ:
سلام. منظورت اینه که حذف بشه پستها؟!
خب من هی بک آپ میگیرم.
اما منظور بخش دوم صحبتهاتو متوجه نشدم!!