ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1526.

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ
مامان رفته بودیم اونجا
آقاهه دوتا در قابلمه برداشته بود
میزد به هم!
:))



+تعبیر پسرک از سنج های عزاداری :)
+پسرک همچنان تو حس و حال دسته های سینه زنیه :)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

اخ اخ
یاد خودم افتادم که با در قابلمه تو خونه از این کارا میکردم
:))
پاسخ:
:)
با در قابلمه های قدیمی می شد. ما نداریم از اونا وگرنه پسرک هم حتما یه دوره امتحان میکرد :)
فهمیدم قابله هاتون از این نچسبای در شیشه ای و یا چدنه
تف تو ریا
:))
پاسخ:
:))
خب طبیعیه که از اون قابلمه قدیمی ها نداشته باشم!
واقعا طبیعی نیست؟!
بابا من عروس همین روزگارم! :دی
:)))منم نمیدونستم سنج چیه:/
پاسخ:
:)
خب خوبه که به افزایش اطلاعات عمومی کمک کردم :)
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ مامان محمدمهدی
بهش خیلی مزه داده اینگار
پاسخ:
آره بابا کاااااااااملا تو حسه! :)
حتی کتاب دزده و مرغ فلفلی رو با لحن سینه زنی میخونه زنجیر میزنه!
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ مهراد فروتن
از شیطنت های بده برداشتن دو در قابمه و کوبیدنش به هم به عنوان سنج بوده 
این هم فیلمش هست در همین حدود سنی اواسط یا اواخر سه سالگی :)))))))))))

پاسخ:
آره فک کنم همه ی آقایون یه دوره ای چنین تجربه ای داشته ن :)
اون کامنتی که گفتید نرسیده!
من کامنتی رو بی تایید نمیذارم مگر اینکه شرایط زیادی خاصی داشته باشه! :|
و البته تا به حال پیش نیومده الحمدلله.
واقعا هم باید تا اینجا هستیم بفرستمش این کارها روبکنه!
اینا دلیل نمیشه تا پسرکتون نتونه بازی کنه :))
باید ی چیزی جوری کنی تا به هم کوبه :))
من نمیدونم برو از بالا براش جور کن :))
پاسخ:
بله چشم جور میکنم :)