ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1533.

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ
انگار جدی جدی اینها فکر کردن
بچه ی ما مال اونهاست!!



+چرا خدا اینقدر والدین رو تحویل گرفته؟!
من به عنوان کسی که خودم جزو والدین به حساب میام،
به این مسئله گله دارم!  :|
+درسته که پدرها رو بیشتر تحویل گرفته
اما من کلا به این تحویل گیری های افراطی گله دارم!
چه پدر چه مادر!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۸ مامان محمدمهدی
بالاییهارو میگی؟!
پاسخ:
بعله هم! :|
:|
پاسخ:
:|
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۳ ملکه بانو
از اون طرفم ائمه کلی سغارش مادرو کردن خوب
پاسخ:
نه منظورم مقایسه ی بین پدر و مادر نبود هرچند که سفارش ائمه اصلا به سطح احکام شرعی که در مورد حقوق پدر اومده نمیرسه.
کلا منظورم این بود که نباید اینقدر سفارشات می شد! بچه ها باید بتونن برای خودشون هم زندگی کنن و مدام به زور و اکراه شرعی به خاطر پدر و مادرهاشون رنج زندگی نبرن.
حالا حقوق پدر رو میشه پذیرفت حقوق پدربزرگ دیگه برای من زیادی زور داره! فک کن اگر دختری بخواد ازدواج کنه رضایت ولی رو میخواد دیگه! حالا اگر پدرش مخالف باشه اما پدربزرگش موافق باشه دختر میتونه ازدواج کنه!! اهمیتی نداره که باباش مخالفه! خب این واقعا عجیبه دیگه. مادرش هم که کلا هیچی!!
اینو از وجه یک عروس نوشتم که به خاطر این حقوق پدر و مادر همسرش آزرده ست و از طرفی با اینکه خودش هم مادره اما چنین توقعاتی نداره و تا این حد سفارش رو نمی پسنده.
هرچند که قبول دارم مشکل از این مدل سفارشات نیست مشکل از عدم توانایی ما در مدیریت روابطمونه.
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۰ مهراد فروتن
پدر ها رو تحویل گرفته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
پاسخ:
بله تحویل که گرفتن! ولی منظور من این مقایسه بین مادر و پدر نبود!
من البته تو پاسخ کامنت ملکه بانو نوشتم منظورمو! :)