ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1541.

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ

اللهَ اللهَ فی القرآن

فلا یَسبِقکُم الی عَملٍ به أحد غیرکم..


+خدا را، خدا را در قرآن..

که کسی در عمل به آن  از شما پیشی نگیرد..

+وصیت نامه ی امیرالمومنین(علیه السلام)

+ و من بروم که بمیرم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
لوسی می

نظرات  (۳)

صبرکن منم بیام:(((((((
پاسخ:
نه دیگه هرکسی خودش تنهایی بره!
:دی
ان شالله از حالا به بعد درست بشیم :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ مامان محمدمهدی
منم میرم
پاسخ:
تا دو سه ساعت جمله رو مخم رژه می رفت!
حس خیلی بدی داشتم :((
:|
پاسخ:
:(