ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1545.

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ب.ظ
تصمیم گرفتم برای مناسبتها
مراسم خانوادگی هم برگزار کنم.
فکر میکنم خاطرات خانوادگی
برای بچه ها جاودانه تر از خاطرات دسته جمعی و خاندانیه...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
لوسی می

نظرات  (۳)

ولی من فقط خاندانی هاش یادم موندم:/دیگه چاره ای نداری باید بشوری بپزی:))
اخ از۲شنبه کارم همینه:(((دست تنها
پاسخ:
ما تو شب یلدا فقط خاندانی مراسمات داشتم!
یعنی خانوادگی اصلا یادم نیست و برگزار هم نمی کردیم.
ولی برای نوروز مثلا، هرچی خانوادگی بوده رو فقط یادمه نه اونهایی که همه خونه پدربزرگ جمع شدیم. اونها خیلی کلی یادمه اما خاطرات خانوادگی رو با جزئیات یادمه.
آخی :(
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۲ مامان محمدمهدی
موافقم:)
پاسخ:
:)
ما امشب مراسم یلدای چهارنفره داریم :)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۸ مامان محمدمهدی
به به چه عالی
آفرین
پاسخ:
هه! :(
به علت شکمویی پسرک و خستگی مستر کلا مدلش عوض شد!
دیگه به یک دور همی غیر یلدایی تبدیل شد! :(