ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1546.

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ
به نظرم یکی از ناجوانمردانه ترین جملاتی که
آدم میتونه به کسی بگه اینه:
"من که بهت گفته بودم..."


+حالا چه تو رخدادهای مثبت و چه منفی!
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۳ پارازیت .
کجاش ناجوانمردانه اس؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اولش! :دی
شوخی کردم! باید ببینیم خب به چه قصدی گفته میشه!
این جمله جز به قصدد سرزنش کاربردی نداره. حالا که اتفاقه افتاده دیگه بیان اینکه من که گفته بودم فلان، چه فایده ای جز حسرت خوردن طرف مقابل یا بی ارزش کردن کارش داره؟! هوم؟
سلام دوستم
خوووبی
اره واقعا 

منم میدونم جمله مناسبی نیس و اتفاقا قبلا به همین جمله و عدم کاربردش توجه کرده بودم 
اما گاهی ازش استفاده میکنم:((
پاسخ:
سلام عزیزم.
قربونت تو خوبی؟ چه خبر؟ مشغول کنکوری؟
آره منم بعضی وقتها از دستم در میره :(
ولی هی سعی میکنم دیگه! حالا ان شالله که درست میشم!
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۶ مهراد فروتن
راست می گید 
پاسخ:
:)
دقیقا:/یعنی زخم زبون به تمام و.کمال
پاسخ:
بعله دیگه! بی فایده و سرزنشگر.
۰۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۷ مامان محمدمهدی
مطمئنی؟
پاسخ:
چی رو مطمئنم؟
اینکه این جمله ناجوانمردانه ست؟
یا اینکه ناجوانمردانه ترینه؟!
خب به نظرم یکی از ناجوانمردانه ترین هاست! :دی
حالا راضی شدی؟
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مامان محمدمهدی
اینکه ناجوانمردانه ست
پاسخ:
ینی میگی نیست؟ چرا؟