ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1549.

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ
یکی از لطفهای خدا به من
این بوده که بچه هام یه مدلی ان
که هرکس می بیندشون
میگه:
بچه های من "هم" اینطوری بودن!

:)

+الحمدلله.
+موضوع خیلی خفنی نیستا!
یه وقت فکر نکنید بچه های من نابغه ان! :|
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
لوسی می

نظرات  (۳)

اینطوری بودن! یا ای کاش اینطوری بودن؟
پاسخ:
معمولا کسی از کاش هاش صحبت نمیکنه اونم در مورد مقایسه کردن بچه هاش!!
همینایی که میگن بچه های من هم اینطوری بودن، خودشونم میدونن که نوعی کاش رو دارن مطرح میکنن! اما نمیشه که به رو آورد!
این که خوبه خواهرجان!
توی خانواده ما هر بچه ای که به دنیا میاد و بازیگوش باشه!
میگت شبیه منه :))
پاسخ:
:))
اینکه عالیه :)
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۳ مامان محمدمهدی
خب این لطف خدا شامل همه ماها شده فکر میکنم
همون نابغه هان که مثل بقیه بچه ها نیستن  احتمالا 
پاسخ:
خب پس بچه های من همون نابغه ن! :دی
چون وجه هایی رو بقیه بیان می کنن که مثل سایر بچه ها نیستن! هه!
البته من اینا رو نبوغ نمی بینم!
مثلا اینکه یه بچه ای دو ماهش نشده غلت بزنه یا چهارماهگی سینه خیز بره نشان دهنده ی نبوغه؟!
نیست که! ولی خب بچه های من چون تو خیلی عملکردها جلوتر از سن میانگین بچه ها بودن بعضیا میان می بینن میگن مثلا پسر دوم منم اینطور بود! و همین یعنی اینکه این عملکرد براشون عادی نیست که عملکردهای خاص اینها رو مثال میزنن.هرچند این عملکرد های خاصی که گفتم تو خیلی ها شاید باشه اما بالاتر از نرم جامعه و لااقل فامیل ماست.
اینها به نظر من اسمش نبوغ نیست. در نتیجه من بچه هامو نابغه نمی بینم ولی خوشحالم که تو یه سری چیزها از نرم عادی جامعه بالاترن و بقیه ی فامیل هم که بچه هاشون چنین عملکردی نداشتن هم می گردن ببینن کدوم بچه شون مثل اینها بوده! همین یه لطفه دیگه! :)