ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1550.

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

تصمیم گرفتم از حالا با قرآن حرف بزنم.



+نه اینکه فقط قرآن با من حرف بزنه!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
لوسی می

نظرات  (۵)

یعنی چی؟!
پاسخ:
ینی حرف بزنم دیگه! بشینم قرآن رو باز کنم خوشیها و ناخوشیهام رو بهش بگم :)
گاهی هم شاید بنویسم بذارم لای قرآن :)
اگر اشتباه نکنم آیت الله بهجت گفتند:
اگر می خواید با خدا حرف بزنید نماز بخونید
اگر می خواید خدا با شما حرف بزنه قرآن بخونید
پاسخ:
منطقش هم همینه.
اما من نمیخوام با خدا حرف بزنم! میخوام با قران حرف بزنم! و قرآن رو واسطه کنم:)
به نظرم قرآن خودش یک شخصیت حقیقی داره. پیامبر فرمود: فضیلت قرآن به جز خدا از همه چیز برتر و بالاتر است.
البته این نظر من خیلی شخصیه و هنوز مصداق واقعی یا حدیثی در موردش ندیدم.
جالبه:)خصوصا تیکه دومش..شاید منم همین کارو کردم:)
پاسخ:
:)
انجام دادی ما رو هم دعا کن.
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۴ مامان محمدمهدی
موجود عجیب:))
پاسخ:
من؟! :|
احسنت
التماس دعا
:)
پاسخ:
:)