ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1551.

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ
تلویزیون!
یکی از لج درآر ترین
و البته بی استفاده ترین
کالاهای زندگی برای من!


+انگار من رو نوشته باشند!! +
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۴
لوسی می

نظرات  (۵)

:))اخی خونه ما کسی زیاد تلویزیون نمیبینه بابام گاهی اخبار میبینه..وداداشم گاهی پویا همین
پاسخ:
من که اصلا نمی بینم!
مستر هم طفلکی خییییییییییییلی کم می بینه اما همین که روشنه کلا رو اعصاب من میره! چه کم چه زیاد!
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۲ مامان محمدمهدی
یادداشت جالبی رو ارجاع داده بودی
واقعا راست گفته
پاسخ:
آره خدایی! حرف چند روز منه! یهو دیدم یکی نوشته ش! :دی
خوبه
پاسخ:
چی خوبه؟
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ مهراد فروتن
بودن و نبودنش برای من فرقی نداره:)))))
پاسخ:
برای من هم.
اما برای زندگیم فرق داره!:دی
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۹ ملکه بانو
البته این روزها فضای مجازی رو هم باید بهش اضافه کرد
پاسخ:
آره واقعا درسته.