ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1552.

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مستر،

من،

و چالشی بر مبنای پول و درآمدزایی!!



+آیا درآمدزایی من، به نفع خانواده خواهد بود؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۱ مهراد فروتن
فکر کنم مفید باشه.
پاسخ:
چی بگم والا!
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ مامان محمدمهدی
نع
پاسخ:
چطور؟!
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۰ مامان محمدمهدی
8،9 ساله که کار میکنم تو ی سازمان خوب با حقوق عالی
ولی یکبار هم این حس بهم دست نداده که باری از رو دوش مسائل مالی خونه برداشتم
نمیدونم شایدم فقط یه حسه ولی شدیدا به این باور رسیدم که پول و درآمدی که کسب میکنم بی برکت بی برکته برعکس درآمد همسرم که با اینکه کمتر از درآمد منه علی الظاهر ولی کلی درمان و حلال مشکلات مالیه وقتی پیش میاد بعلاوه اینکه خرج خونه رو میده
این حس و اعتقاد رو تقریبا با خیلی از دوستای متاهلی که مثل خودم کار میکنن داریم
گاهی میگیم تو جمعهای خودمون که وقتی زنی بجای نشستن تو خونه و شوهرداری و بچه داری پامیشه میره بیرون خونه و کار میکنه و...درحالیکه نیازمند این کار کردن هم نیستن افراد خونواده ش و همسرش، هیچ برکتی تو مالش قرار داده نمیشه...
میگم این بحث شخصیه و من بهش رسیدم شاید شخص دیگه ای نظرش خلاف این باشه.
پاسخ:
عجب! توضیحت خیلی جالب و البته دلنشین بود! :)
ممنونم
حالا یه سوال خاله زنکی بپرسم حقوقت چقدره خواهر؟! :دی
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۷ مهراد فروتن
واقعیت اینه که بچه هایی که مادر شاغل دارن مستقل بار می یان، حداقل اکثریت دوستان و آشنایان اطراف من که این طوری اند. 


پاسخ:
بله این که کاملا درسته. من خودم هم به این اعتقاد دارم و خودم هم بر همین مبنا مستقل تر از خیلی ها هستم.
نه
پاسخ:
:)