ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1554.

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

پدر و پسر همه ی ویفرها رو خوردن!

میام میگم هیچی برای من نگه نداشتین؟

مستر: نه دیگه! گفتی که نمیخورم!

پسرک در حالی که کاملا میره تو مود عذاب وجدان،

بسته ی ویفر رو میگیره جلوی بینیم میگه:

بیا مزه ش رو بو کن!

:))


+ده دقیقه بعد،

وسط بازی میاد میگه مامان من فردا از اون ویفرها برات میخرم..

:)

+عزیزممممممممم :*

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
لوسی می

نظرات  (۹)

عزییییییییییییزم :)
خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنون از لطفت.
سلام
افرین به این پسر مودب
پست هاتو خوندم همینجا جواب میدم :))
اول از سنجد جان بگم که اینقدر بامزه شده که میگی تلویزیون میخاد ببینه :-*
بعد اینکه با قرآن صحبت کنی کار بسیاااار خوبی انجام میدی
دیگه یادم نمیاد چی نوشتی ولی همشو خوندم :))
آهاااان کیک هم یه تنوع خوبی بود بقوبت برای رسین به دوران اوج
:))
پاسخ:
سلام عزیزم.
ممنون از لطفت بابت همه ش :)
مرسی عزیزم.
بو کردن برا ادمیکه گرسنه است یا حوسشه که بدتره
بهش بگید

فداش بشم من با این دل مهربونش
:))
پاسخ:
:))
ممنون از لطفتون. خدا نکنه.
۰۵ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۹ مامان محمدمهدی
وای چه کاری کردن!!!
یعنیا من هیچجوره نمیتونستم تحمل کنم مخصوصا اون قسمت بو کردنو و حتما یه جنگ و خونریزی به پا میکردم و بعدش هم گریه
حالا قسمت دومش یکم آرومم میکرد:)
پاسخ:
نه بابا طفلکی ها هی گفتن بیا بخور! حتی پسرکم آورد بهم بده گفتم نمیخورم! اما فکر نمیکردم همه شو تموم کنن! زیاد بود...
:)
+اصلا کامنت خصوصیت منو داغون کرد!! طفلک مسترم! :دی
اونجا خصوصیه؟!
نه شما نزشو بو کن:))))
عزیزم
پاسخ:
:)
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۸:۱۸ مهراد فروتن
عالی 
:))))))
پاسخ:
:)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۱ مامان محمدمهدی
چرا داغون؟!چرا طفلک مسترت؟ نمیفهمم!!
عمومی غیردولتی
پاسخ:
چون وضعیت دریافتی مستر من از یک سوم اونی که گفتی هم کمتره! :|
خدا زیادش کنه براتون و برامون! :)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۶ مامان محمدمهدی
مال همسری ما هم مثل مستر شماست درحالیکه میزان و سختی کارش چندین و چندبرابر منه الحق
ولی خب سازمان پول دربیار اینطوریاست.
ولی گفتمکه برکتی توش من نمیبینم و مطمئن باش و هستم که برکت پول همسر شما و خودم خیلی خیلی بیشتر از این حرفاست.
آمین از نوع حلال حلالش
پاسخ:
آره دیگه. حقوق دولتی همینه.
ان شالله که تو حقوق شما هم برکت فراوووووون بیفته :)
حتما برکت هست.. ولی قبول دارم پول مردها برکت بیشتری داره.
منم دوباره آمین :)
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۱ ملکه بانو
یعنی امکان پستش هست؟
پاسخ:
من متوجه کامنتت نشدم عزیزم. امکان پُست؟ پُست چی؟!