ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1559.

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

دیروز حرارتی بیش از حرارت بخار آب جوش رو

روی انگشتم احساس کردم..



+آردی که برای حلوا تفت میدیم به شددددددددددت داغه!

حرارتی که جذب میکنه شاید هزاربار بیش از بخار آب جوش باشه.

در جا، گوشت آدم رو می پزه!! :((

+آقا جهنم هم همینطوریه لابد!! پر از حرارتهای غافلگیر کننده! :|

اینم نکته اخلاقیش! :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۲ دلا بانو
آخی عزیزم:(
پاسخ:
ممنون از همدردیت :)
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۶ خانم الف
دقیییییییقا 
اگه بچسبه به دستت و یکم دیر برداریش هم که دیگه هیچی :|
پاسخ:
ترکیده می چسبه!! اصلا نمیشه سریع جداش کرد!
من دیدم چسبیده ناخودآگاه کردم تو دهنم، بدتر زبونمم سوخت! :))
شما که ان شاءالله در فردوس هستید و جز حداث الحسین هستید
پاسخ:
عجب صحبتی کردید.. دلم لرزید..
الهی آمین برای شما و ما و همه ان شالله.
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۲ مهراد فروتن
نکته رو یادداشت کنید دوستان، تو امتحان حتما می یاد.
پاسخ:
بعله! شما نمره مثبت میگیرین!
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مامان محمدمهدی
ای بابا
چقدر درناک و سخت
خدا خوبت  کنه زودی.
خدایا کمکمون کن جهنمی نشیم.به خودت قسم اصلا تحمل یه ذره حرارت نداریم چه برسه به آتیش و حرارت جهنمت:((((( 
پاسخ:
انقدر زیاد که نسوخت، سر انگشتمه فقط ولی وحشتناک داغ بود!
الهی آمییییییییییییییییییییییین... یاد دعای کمیل افتادم..
و انت تعلم ضعفی عن قلیل من بلاء الدنیا و عقوباتها، ... و فکیف احتمالی لبلاء الاخره؟!
:(
بنظرم بلذت خنده و خوشحالی مستر می ارزه:)
پاسخ:
سوختن؟! :|
احتمالا اگر بفهمه به خاطر حلوا سوختم دیگه لذت نمی بره!!
خب بهش نگو معلومه دیگه لذت نمیبره...سوختگی یادت میره اما لبخندخوشحالی مستر نه..بنظرم حتی اگه وبتو هم میخونه این پست پاک کنی بهتره:)
پاسخ:
:))
نه بابا! چه خبره مگه! (در راستای اینکه گفتی این پست رو پاک کنم بهتره!!)