ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1577.

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

مدتیه که صدای پسرکم نمیاد!

بلند میگم: پسرک من چه کار میکنه؟!

جواب میده:

تو دفترش کشیده/ نقاشی قشنگی!!

:))



+عزیزممممم :*

داشت نقاشی می کشید. از طرز جواب دادنش واقعا لذت بردم :)

+بیتی از کتابش:

خواهرجونِ می می نی/ با چند مداد رنگی/ تو دفترش کشیده/ نقاشی قشنگی :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۴)

:))این بچه ها استاد حفظ کردنن!خصوصا اگه حرف بدباشه بعد یه جوری رفتارمیکنن و مظلوم بازی درمیارن فک میکنی بایه سیاست مدار طرفی:/
پاسخ:
آره واقعا.
البته الحمدلله پسرک ما هنوز هیچ حرف بدی بلد نیست و از کسی چیز بدی نشنیده...

+:))
الان یادم اومد یه بار سوار ماشین بودیم، یه ماشین پیچید جلوی ماشین ما، بعد پسرک سریع گفت: ای پدرسوخته! :)))
و ما فهمیدیم که احتمالا کسی جلوش چنین حرفی زده :))
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۳ مهراد فروتن
ماشاءالله ماشاءالله، 
خیلی خوبه این پسرک گل 
خدا حافظش باشه.
پاسخ:
ممنون از لطفتون.
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۲ مامان محمدمهدی
خدا حفظش کنه:)
عاشق مجموعه شعرای می می نی ام:))
پاسخ:
:)
ممنونم.
آره منم دوست دارم. اما هروقت میخونم فکرمیکنم چقدر این کتابها نسبت به کتابهای زمان ما لوکسن!! :))
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ آبجی خانوم
خدا حفظشون کنه

دلم قنج رفت واسه جوابش :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم از لطف و مهربونیت.