ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1583.

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

هروقت یاد دانشگاه و وضعیت دانشجوییم میفتم

حرصمممممممم میگیرههههههه.



+خیر نبینن الهی با این کار کردنشون!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

منم همین طور!!!!!!
پاسخ:
شما دیگه چرا؟!
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۹ دلا بانو
چرا؟
پاسخ:
درخواست مرخصی منو یک ماه جواب ندادن، بعد به خاطر همین یک ماه من رو به دانشجوی راکد تبدیل کردند و الانم باید صد تومن خسارت بدم که دوباره دانشجو شم با کلی پیگیری با این کارمندهای اعصاب داغون کن!
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۷ دلا بانو
ای بابا!
امیدوارم زود حل شه حداقل کمتر حرص بخوری!
پاسخ:
ممنون. باید یکی رو بفرستم کارمو درست کنه.