ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1584.

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۶ ب.ظ

روز رویایی ما!

:دی


+و إن یکاد بخوانید و در فراز کنید!!

میترسم بگم چشم بزنم خودمونو! :|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
لوسی می

نظرات  (۵)

:)))
خودت خودتونو چشم بزنید؟!!!!
پاسخ:
آره بابا! هیشکی ما رو چشم نمیزنه جز خودمون! تجربه اینو نشون داده!
من اساسی نسبت به بچه هام چشمام شوره! :))
بگو
ماشاالله لاحول ولاقوه الا بالله
پاسخ:
قربونت.
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۲ کدخدا (م.م.ز)
:/
سلام
پاسخ:
و علیکم و علی عباد الله الصالحین.
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۷ ملکه بانو
باشد که مستدام بماند
پاسخ:
الهی آمین.
من تو امر خودچشم زنی استادم:|جوری خودمو تو خوشی چشم میزنم هیچکس نزده باشه:|ولی رو بقیه تاثیری نداره چشمام
پاسخ:
منم رو بچه هام اینطورم!! و رو بقیه بی اثرم!