ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1585.

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

در اقدامی عجیب خودمو بیخودی انداختم تو زحمت!

:|


+آخه آدم با تلگرام برای شام مهمون دعوت میکنه؟!

اونم وقتی مسترش نیست؟!

:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۵ مامان محمدمهدی
عه شما بلدی مهمونم دعوت کنی؟
حالا واقعی دعوتش کردی یا تعادفت مشتی بود؟:)))))
پاسخ:
می بینی که! بعدش به غلط کردم میفتم! :))
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۳ دلا بانو
اینجور وقتا به این فکر کن که وقتی مهمونت بره گناهای اخل خونه رم با خودش می بره! لذت بخشه! نه؟!
پاسخ:
ای خواهر جااااااان! مهمونای ما بیان باعث نشن ما گناه کنیم خودش خیلیه! :|