ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1586.

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۷ ب.ظ

امروز در اقدامی بی نظیر

همزمان با دورترین و نزدیک ترین موقعیتهای جغرافیایی ممکن

در تلگرام می چتیدم!!



+با دوستی در نیمکره ی جنوبی، و همسایه ای در طبقه ی شمالی!!

+چه میکنه این اینترنت..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

بعله:|من همینجوریکه هیچ نرم افزار چت و شبکه ی اجتماعیندارم تلویزیون نمیبینم گوشیمم سال تا سال یکی زنگ نمیزنه درس نمیخونم...خدا رحم کنه بخوام بچتم:|خیلی وسوسه انگیزن:|
پاسخ:
وسوسه انگیزن؟ نه هیچکدوم برای من وسوسه انگیز نیست جز همین وبلاگ ترکیده! :|
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۳ مــــــــ. یــ.مــ
:-)
رفع دلتنگی ِ موقت با تلگرام:-))
پاسخ:
آره خیلی خوبن این شبکه ها.
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۴ مامان محمدمهدی
خیلی هم عالی
پاسخ:
بعله!
الان خوشحالی؟!
پاسخ:
ناراحت باشم؟!
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۲ دلا بانو
همسایه طبقه شمالی؟!
یعنی با مادرشوهر می چتی یا پدرشوهر؟ یا شایدم خواهرشوهر؟!:))))
پاسخ:
:))
نه طبقه ی شمالی ترشون!
اینها نبودن :)