ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1587.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

من از دانلود کلیپها می ترسم

و از خیره شدن به عکسها

در نیمه های شب!!


 
+خاطره ی بدی دارم ازغافلگیر شدنی ترسناک در یک کلیپ!

قشنگ رفته تو ناخودآگاه ذهنم نشسته! :|

با اینکه کلا آدم ترسویی نیستم اما خب! اساسی از این کلیپه متاثر شدم :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۵ مامان محمدمهدی
خب دانلود نکن
اصلا چرا دانلود میکنی؟
پاسخ:
نمیکنم.
کلا یه وحشتی از کلیپ تو وجودم هست. یکی میاد برام کلیپ میذاره همه ش منتظرم تهش وحشتناک تموم شه.
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ مهراد فروتن
کلیپ یه کلمه کلیه 
مثل این که بگید از کتاب یا فیلم یا روز نامه یا... می ترسم! 
موضوع تو این جور چیز ها مهمه.
پاسخ:
منم منظورم همین بود! از دانلود همه مدل کلیپی می ترسم!!
مگر اینکه کسی که برام فرستاده کاملا قبلش شرح بده که چه اتفاقی تو کلیپ قراره بیفته. مثل ریسک خریدن کتابی که نمیدونین چی توش نوشته و در تمام طول کتاب از اینکه یهو یه اتفاق وحشتناک بیفته می ترسین!!
یاید دقیقا بدونم چی میشه! وگرنه در تمام لحظات پخش کلیپ من احساس عدم امنیت دارم!! :|