ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1588.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

گیج شدم!

خیلی گیج..



+به نظرم بیشتر ترسیده م!

الان باید چه کار کنم؟ از پیگیری موضوع و دریافت نتیجه بیشتر می ترسم..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۰ دلا بانو
:|
پاسخ:
:(
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۴ مامان محمدمهدی
به خدا توکل کن
پاسخ:
چی بگم والا.
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۵ دلا بانو
من که نمی دونم قضیه چیزیه!
ولی اکثرا پشیمون شدم از وقتای اینطوری که گیر دادم به قضیه و پیگیری کردم! بارها و بارها و تو مسائل خیلی زیادی این کارو کردم و پشیمون شدم:(
اگه کاری دستت نیست شاید بهتر باشه تو همین گیجی بمونی و پیگیری نکنی.
پاسخ:
چی بگم والا!
ممنون از تجربه نگاریت :*