ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1591.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بهم میگه:

خُلِقَ الانسانُ فی کَبَد یعنی زندگی تو!

:|



+و این سختی ها چقدددر با زندگی من عجین شده

جوری که نمیتونم تصور کنم آدمهای بدون این سختی ها هم وجود داشته باشن!!

+آفرینش انسان در سختی است..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

بله سختی ها به زندگی سو میده و جذابش میکنه اما نباید بزاری غمش موندگار بشه...
با این همه بعضی  وقت ها هم هست..دلت به هیچ صراطی مستقیم نمیشود:)
پاسخ:
نه واقعا غمی در زندگی من موندگار نیست! هیچکس نمیدونه و نمیتونه تصور کنه چقدر من زندگیم سخت میگذره!
برای خودم جالبه! که هیچکس نمیتونه حتی فکرش رو بکنه که من چطوری دارم روزگار میگذرونم! هه هه!
چون مسترهمش ماموریته؟!
پاسخ:
خب یه بخش سختیش اینه! آره یه بخش بزرگش اینه اما این واقعا فقط یک بخششه..
تقریبا همه ی کسانی که در زندگیم هستند یک بارِ سخت و تحمل ناپذیر رو دارن بهم وارد می کنند..
مثلا مستر با ماموریتها و نبودنهاش که خود این، فشار بقیه رو هم سخت تر میکنه..
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۷ مامان محمدمهدی
خدا صبرت رو روزافزون کنه
پاسخ:
الهی آمین :)