ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1593.

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

لذت مادرانه یعنی وقتی که می بینی

گل پسرت داره پسرکت رو صدا میزنه :)

:)


+پسرکم خواب بود

و گل پسرم مدااااااام صداش میکرد

و با تعجب نگاه میکرد که چرا تکون نمیخوره! :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۹ مهراد فروتن
خدایا پسرهای خانم لوسی می آینده ای درخشان در سلامتی کامل داشته باشن. 
آمین!
پاسخ:
:) وای خدای من!
ممنونم ازتون. الهی آمین.
هزاربرابر بهتر برای شما و نسلتون ان شالله.
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۷ دلا بانو
وای از این پستای تو دلم می خواد همین الان دوتا پسر داشته باشم:)
خاله دلا بهترینارو براشون از خدا می خواد:)))
پاسخ:
عزیزممممم :) ان شالله به زودی زود بچه های خودت :)
قربون خاله دلا برم من. :*
مرسی عزیزم :*
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۶ مامان محمدمهدی
عزیزم:)
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
ممنونم عزیزم. همچنین بچه های شما.