ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1597.

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

بعضی وقتها میری کنار یه دره

از بالا به ته دره نگاه میکنی و برمیگردی

بعضی وقتها هم

هی به دره نزدیک و نزدیک تر میشی

تا بتونی داخلشو ببینی،

اما یهو، ناغافل،

زیر پات خالی میشه

و تو و زمینی که روش واستاده بودی

با هم میرین ته دره!!

قدم آخر فرقی با بقیه ی قدمها نداشت..

اما هوس تماشای اون دره و نزدیک شدن بهش

از اول هم اشتباه بود..



+بعضی کارها و گناه ها اینطوری ان... 

و لاتقربوا.. حتی بهش نزدیک نشید...

+تعبیری از شهاب مرادی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
لوسی می

نظرات  (۲)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۹ مامان محمدمهدی
چه تعبیر ملموسی
پاسخ:
آره. قشنگ بود :)
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۰ ملکه بانو
چه تعبیر قشنگی
پاسخ:
آره. خوب مطرح کرد :)