ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1614.

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ

+ مامان شیرموز درست میکنی؟

- یه کم باید بگذره.

+ خب ذرید دیگه!!


:))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۵ خانم الف
ذرید :)))
پاسخ:
:))
۲۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۴ مهراد فروتن
خدایا!....
پاسخ:
فکر کنم حرف "گ" رو اصلا نشنید! :))
چه قدر بامزه صحبت میکنه :))
پاسخ:
:))
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۱ مامان کوثر
به به! تا باشه از این پست ها (الان خیلی نرم و نامحسوس پستهای خودمو تحویل گرفتم هاا:))))
از طرف من حسابی بچلونش:*
و از این پستها بیشتر بذار، واقعا حیفه فراموش بشن
پاسخ:
:))
آره اتفاقا هر باز از اینا می نویسم یاد تو میفتم :))
قربونت..