ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1615.

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ

+بیا برات ماکارونی پختم!

- من ماکارونی نمیخوام،

برای من نپُخ، برای بابا بپُخ!


:))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۷ خانم الف
نمیگین دل آدم غنج میره از صحبتای پسری شما؟ :(
:))
پاسخ:
خب برای اینکه شیرینی های بچه ها رو هم ببینین، زودتر مادر شدن رو تجربه کنین :)
:)))صرف فعلشون با مزه است
پاسخ:
آره خیلی باحال بود، وسط جنون امروزم خندیدم واقعا :))
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۴ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:)
۲۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۱ مهراد فروتن
مگه می شه آدم شیرین زبونی های پسرک رو بخونه و کامنت نگذاره 
بپخ :))))))))
عکس العمل شما چی بود وقتی پسرک این رو گفت؟!!!!!!! 
پاسخ:
:)
ممنون از لطفتون.
خندیدم.. آخه اون موقع خیلی شاکی بودم ازش وگرنه قطعا یک آغوش پرفشار محبت آمیز هم ارائه میکردم!
اما خب چون وسط دعوا بودیم نمیشد متاسفانه!
خدا حفظشون کنه
:)
پاسخ:
ممنونم.