ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1616.

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

من واقعا روحم آزرده ست

اصلا امروز رو نمیتونم هضم کنم..

و حتی نمیتونم تعریف کنم..


:((

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۱
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۸ آبجی خانوم
مگه روزهای دیگه رو هضم میکردید خواهر :|
ما که امروز دریغ از دیروز ، دیروز هم دریغ از پریروز
پاسخ:
آرهههه!
واقعا؟ چه سخت :(
به خاطر خسر؟ یا به خاطر زندگی؟
منم دیروز همینطور...البته برای یه دوست خوب:'(براش اتفاق ناراحت کننده ای افتاده و من واقعا ناراحتم براش:'(
پاسخ:
 ان شالله که خدا ناراحتیشو برطرف کنه.
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۲ مامان محمدمهدی
بخاطر بالاییها؟
پاسخ:
نه به خاطر اسکی کردن پسرک روی نروم!
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۵ مامان محمدمهدی
نروم؟1 به زبان جناب خان بخونش:)
توضیحش بده پلیز
پاسخ:
:))
بعد که به لحن جناب خوان خوندم خیلی باحال شد :))
نرو. به کسر "نون" و سکون "رِ" و "واو"!
واژه انگلیسی در لغت به معنای اعصاب.
نِروَم به معنای نِروِ من! :دی
:*