ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1617.

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

مستر عزیزم

همین الان

داره یکی از استراتژیک ترین چالش های شغلیش رو

برای اولین بار تجربه میکنه،

امیدوارم موفق باشه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۰ شمیم عشق
ما هم امیدواریم شما و ایشون موفق باشین . :)
پاسخ:
با سپاس از شما :)
شما هم همینطور :)
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۱ کوثر متقی
سلام :*
پاسخ:
و علی الغنچه جان! :)
۲۲ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۷ مامان محمدمهدی
هر وقت موفق شدن بیا خبرشو به ما هم بده:))
پاسخ:
آرهههههه! حتما میام شما هم دعاش کنین شوور جانمو :)
ایشالا موفق باشن :) 
پاسخ:
متشکرم.
ان شاءالله که خیر هست :)
پاسخ:
متشکرم :)