ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1618.

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ

بعضی وقتها اونقدر خودم با خوندن بعضی وبها گیر دادنم میاد

که بعدش با خودم فکر میکنم یعنی خدا هم اینقدر به همه ی ما حساسه؟!

یا من شورش رو در آوردم؟!



+دقت کردین نوشته های ما چقدر میتونه تو تغییر فرهنگ مملکتمون نقش داشته باشه؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۷ خانم الف
بیشتر این منو حرص میده که تا میخوای چیزی بگی میگن چاردیواری اختیاری! :/
پاسخ:
والا! یک وب شاید نتیجه ای نداشته باشه، اما الان می بینم یه عااااالمه وب یهویی به یه موضوعات سخیفی در زندگی ها دارن می پردازن که اصلا جالب نیست.

+اون مورد هم انجام شد عزیزم، صاحب اختیار بودی.
مملکت بیش از اینا وضعش خرابه که با نوشته ما که هیچ حتی با قران هم که نوشته خداست هیچ کاری نمیشه کرد
پاسخ:
:))
خنده ی تلخ من بود البته!
ولی اگر دقت کرده باشید منفی نویسی ها بیشتر اثرگذارند!! منظورم از منفی نویسی رواج دادن نکات منفی در جامعه ست.
منظور من رواج تجمل گرایی، رواج تغییر نگاه به همسر و ازدواج، رواج تغییر نگاه به حتی چگونگی انتخاب همسر، تغییر نگاه به چگونگی گذران زندگی و خوشگذرانی و.. است. اگر دقت کرده باشین بیش از اینکه ما از دیدن کوچه بازاری های اطرافمون این چیزها رو یاد بگیریم و فرهنگمون رو تغییر بدیم و حتی هر زمانی یک مدل دیگه ای از لباس پوشیدن ها و مدلها رو بپسندیم، از همین نت، همین وبلاگها و سایت ها و حتی همین کسانی که فقط به تصور خودشون دارن روزانه نویسی می کنند یاد گرفتیم.. وضع مملکت همینطوری خراب شد.. با همین تک تک نویسی های بعضی ها که به زعم خودشون تاثیری قرار نبود بگذاره..

+آدم باید رگ خواب این ملت رو بلد باشه. ما بلد نیستیم هنوز.. متاسفانه.. بماند که پست 1619 هم به نوعی پاسخ شما رو از زبان شهید چمران میده :) اگه همه ما که دلمون میسوزه همینطور باشیم چه بسا خیلی چیزها درست بشه.
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۲ مامان محمدمهدی
اوهوم
پاسخ:
:)
بله من باقی پستهاتون رو خوندم
این رگ خواب رو گفتید
من یاد مطالب امشب این وبلاگ افتادم
وبلاگ بسیار خوب و مفیدیدند و حتما اون ستو بقل وبلاگشون رو هم اول بخونید
http://fauoz.blog.ir/

پاسخ:
ممنون.
بله دیدم وبلاگ خوبی به نظر میرسه.
ممنون معرفی کردید.