ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1621.

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

یه عالمه اعصابم خرده

و یه عالمه بغض دارم

و یه عالمه احساس عجز میکنم

در برابر همه ی اون چیزهایی که در دنیا داره اتفاق میفته...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
لوسی می

نظرات  (۳)

من و شما که در حد خودمون میفهمیم

ببین چه غم و اندوه بزرگی و فشار عظیمی داره از سر همین موضوعات به قلب نازنین امام عصرمون وارد میشه :(
پاسخ:
بله کاملا درسته.
نمیدونم در جواب کامنتتون چی بنویسم :(
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۱ آبجی خانوم
:"/
پاسخ:
:|
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۶ مامان محمدمهدی
خب وقتی نمیتونی کاری از پیش ببری و عاجزی در این زمینه برای اون اتفاقات دیگه چرا اعصابتو خرد میکنی؟ اینطوری به خانواده ت آسیب میزنی
بهتره دعا کنی که البته میدونم اینکارو میکنی ولی دیگه اعصاب خودتو و به تبعش اعصاب بقیه خانواده رو خراب نکن: وال لا
پاسخ:
نه نگران نباش. من بابت این چیزها اعصاب کسی رو خرد نمیکنم.. :)