ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1622.

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

دلم قلب سلیم1 میخواد!

کجا میفروشن از این قلبها؟!



1 هیچ دارایی شما نفعی نخواهد داشت،

الّا مَن أتی اللهَ بقَلبٍ سَلیمٍ..

.

+مگر کسی که با قلب سلیم به حضور پروردگار برسد..89شعراء

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
لوسی می

نظرات  (۲)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۷ مامان محمدمهدی
حالا یه تعریف مشتی هم از قلب سلیم میدادی ببینیم چی هست اصلا؟:)
پاسخ:
تعریف مشتی امام صادق (ع) رو برات میگم:
قلبی که پروردگار را ملاقات کند در حالی که هیچ کس و هیچ چیز جز خدا در آن نباشد.
:)
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۶ مامان محمدمهدی
:((((((((((
پاسخ:
:(