ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1624.

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

بسمه تعالی


بدین وسیله

رسماً اعلام میکنم

که از مادری کردن

برای دو تا پسر بچه

با این سن و سال

و این اختلاف سنی

کم آورده ام

نقطه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۹ آبجی خانوم
من تازه اومده بودم زیر مطلب قبل بنویسم غش و ضعف و ازین حرف ها
خب چرا میزنید تو ذوق آدم :|
پاسخ:
:))
ببخشید دیگه.
خب غش و ضعف و این حرفها هم هست ولی واقعا کم آوردم :|
صبوری کن:)
پاسخ:
آیا جز این راه دیگری هم هست؟
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۹ خانم الف
اختلاف سنیشون چقده؟
نباید خیلی زیاد باشه..
پاسخ:
دو سال و ده ماه. دقیقا.
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۱ مامان محمدمهدی
چه لوس!!
تازه اینطوری قلب سلیم هم میخواد
ربطشو خودت پیدا کن دیگه:)
پاسخ:
بعله هم!
مشکلی هست؟!

:دی
خیر:|
پاسخ:
با سپاس.
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۲ شمیم عشق
ای بابا ...
خیلی سخته ها.. اونم بچه های الان !
من خودم با داداشم یه سال و نیم تفاوت سنی داریم با اینکه من دختر بودم بازم مامانمونو پیر کردیم تا بزرگ شدیم !!!
خدا صبرت بده خواهر !
پاسخ:
:((
نگووووووووو! :((

مرسی عزیزم دعا لازمم واقعا..
خیلی به کامنت مامان محمدمهدی خندیدم:دی
اکشال نداره، یادت میره (چشمک)
ما تازه می خوایم شما رو الگو کنیم، نکن خواهر من، خودتو خراب نکن:دی
پاسخ:
:))
نه ما هیچوقت الگوی شما نخواهیم شد عزیزم..
گذشت اون زمان که میشد منو الگو کنی..