ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1628.

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم و به نستعین

شروع میکنم کار پایان نامه م رو،

برای اینکه به فضل خدا خوب و منظم و عالی

تمومش کنم ان شالله

صلوات ختم کنید.



+صلوات بعدی رو بلندتر ختم کـــــــــــــن :)

+یه صلوات هم جهت شادی روح درگذشتگاااااان به مناسبت شب جمعه.

+اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.


+اصلاح میکنم: تا اومدم شروع کنم دیدم زمان یک همایش مهمی تمدید شده

رویکرد رو از پایان نامه به مقاله نویسی تغییر دادم. ان شالله که پذیرش بشه.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۳ آبجی خانوم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ان شاالله موفق باشی مامان خانوم :*
پاسخ:
متشکرم :)
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
للهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
وقتت رو برا همایش و کنفرانس هدر نده
فویش کن بفرست مستقیم برا مجله
خصوصا خارجی
اونور بری اصلا مقالات داخلی بدردت نمیخوره
پاسخ:
خب مجبورم!
دو نمره از پایان نامه م مربوط به مقاله ست.
اگر یک نمره بود بی خیال میشدم اما دو نمره، حداقل یک نمره ش رو باید بگیرم.
درسته.. برای بورس مقالات داخلی اصلا به درد نمیخورن :(
میشه یک عدد مامان با دو عدد بچه پایان نامه بنویسه؟؟؟؟؟؟
آفرین واقعا!!!!
من زمان دانشجویی حتی نمیذاشتم خواستگار بیاد!!!! میگفتم نمیتونم درس بخونم!!!!!
پاسخ:
بعله! تازه کجاشو دیدی! :)
عجب! نه بابا من زمان دانشجوییم ازدواج کردم و خیلی هم خوشحالم که تا آخرش صبر نکردم :)
انشالا موفق باشی
پاسخ:
متشکرم دوست جان :)
تو بهتر از هرکسی میدونی که من الان دو ساله پایان نامه دارم مثلا! :))
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۸ شمیم عشق
ایشالا با موفقیت تمومش کنی خانووووم  :)
پاسخ:
متشکرم :)
اره در جریان هستم :)
پاسخ:
:))
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۴ مامان محمدمهدی
یعنی میخوای بگی هنوز پایان نامه ت مونده؟
فکر میکردم جمش کردی که دیگه حرفشو نمیزنی!:)
بابا بده یکی واست بندیسه شرش کم شه:دی
پاسخ:
بعله!
خب اصلا دلم نمیاد اینطوری یه کارم رو تموم کنم.
حس فوق العاده بدی بهم میده.
۲۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۷ ملکه بانو
من بسی در فکر پایان نامت بودم. موفق باشی
پاسخ:
وای ممنونم :)
لطف داری
سلام
موفق باشید ان شاالله
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
شما هم همیشه موفق باشین ان شالله.