ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1644.

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

وقتی دکتر گفت هر دو پسرم سالمند

و هیچچچچیشون نیست

به معنای واقعی کلمه:

زنده شدمممممم...



+این موقع ها، هیچ دستاویزی جز نذری های محرم ندارم...

صلی الله علیک یا اباعبدالله

صلی الله علیک یا عباس بن علی علیه السلام.

+الحمدلله، الحمدلله، الحمدلله.

+خدایا دل مادران رو صبوووووووور و راضی کن به رضا و قضای خودت

و به عظمت و لطف خودت هیچ مادری رو با سلامتی بچه هاش امتحان نکن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
لوسی می

نظرات  (۳)

مگه چی شده بود؟:|
پاسخ:
هیچی! من فکر میکردم چیزی شده! خخخخ!
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۱ مامان محمدمهدی
آمین
ماجرا چیه؟چی شده بوده؟
پاسخ:
آمین.
هیچی! یه به سر زدگی مادرانه! :|
آمین:)
پاسخ:
آمین :)