ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1646.

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

گاهی فکر میکنم

واقعا خدا به من رحم کرده

که من رو با انتخاب مسیر در دو راهی عقل و عشق امتحان نکرده..

چون هرکدوم رو که انتخاب میکردم

بازنده ی بازی می بودم!!

:|



+مرتبط

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۱ آبجی خانوم
:|
پاسخ:
:|
عهههه...
پاسخ:
بعله :|
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۵ فاطیما کیان
هردوش سخته ...
پاسخ:
هردوش یعنی چیا؟ عشقگرایی یا عقلگرایی؟
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۶ مهراد فروتن
خیلی وقت ها ما تصمیم گیرنده نیستیم 
پاسخ:
در مورد نحوه ی آزمایش شدن توسط خدا بله، اما اگر مورد آزمایش الهی قرار بگیریم قطعا ما انتخاب کننده ی مسیر خواهیم بود.
وگرنکه که کلا مختار بودن و آزمایش شدن و زندگی زیر سوال میره!!
تقریبا همیشه ما تصمیم گیرنده هستیم.
خوش به حالت پس :) 
پاسخ:
آرههههه الحمدلله.