ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1647.

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ب.ظ

پسرک شامش رو خورده و بعد از چند دقیقه بستنی میخواد

مستر: اگه سیری بستنی نخور!

پسرک: نه گشنه م!

مستر: اگه گشنه ای بیا با من شام بخور!

پسرک در حد پنج ثانیه فکر میکنه و میگه:

نع! من از شام سیرم،

اما از بستنی گشنه م!

:)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱۰)

یا خدا!!!!
اون جمله اخره من رو کشت!!!
باورتون میشه از خلاقیت جماه اخرش هنوز تو کفم!!!
خدا بهتون ببخشه
ماشاءالله
پاسخ:
:))
ما خودمون هم اساسی کم آوردیم :))
ممنون ازتون.
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۷ مهراد فروتن
طغرل رو تو پاورچین یادتونه (برای n+1 اُمین بار داره Ifilm پخشش می کنه) 
هر کاری سپهر انجام می داد مشت می زد به سینه اش می گفت : ای جان؛ ای جان؛ ای جان 
حالا حکایت منه :
ای جان ای جان ای جان :))))))))))))
پاسخ:
:))
ممنون واقعا! :))

جیگرشو بلا:*

یعنی شما تونستین نچلونیدش؟؟؟:)))))

پاسخ:
:) مرسی عزیزم.
نه من سر نماز بودم! کلی زور زدم که خنده م رو قورت بدم :))
معلومه چقدر تو بحر نماز رفته بودم نه؟!
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۰ مامان محمدمهدی
:)))))))))
پاسخ:
:)
آخی,پسرک ما دیروز منو کچل کرد:|
پاسخ:
چرا؟! :)
جواب ِ هوشمندانه :)))
پاسخ:
:))
آره واقعا. یه چیزی گفت که دیگه حرفی توش نیاد! :))
:)))))
اینو گفت یه ماچ گنده ش نکردی؟؟؟!!!! :)
پاسخ:
:))
نه من سر نماز بودم و کلی زور زدم که نخندم!!
مخصوصاً وقتی مستر در قالب یک کم آورنده به من نگاه کرد! :))
پسرک خلاق :))))
پاسخ:
:)
یه دوتا عکس گرفتم باهاش دیگه همش میگفت عکس بگیریم الان تو گوشیم یه صدتاعکس از خودمو خودش هست:|
پاسخ:
عجب! خب وقتی که بی خیال شد عکسها رو حذف میکردید.
پسرک ما هم بعضی وقتها گیر میده اما خب ما با اتمام حافظه ی گوشی و شارژ گوشی معمولا میتونیم قانعش کنیم :)
نه این حرفیه:|میره شارژرومیاره:|
پاسخ:
آره پسر منم میره شارژر میاره اما میذاره گوشی شارژ بشه :) دیگه دست نمیزنه تا ببینه باتری از حالت قرمز به سبز رسیده :)
البته این فقط وقتی جواب میده که الارم شارژ کم موبایل رو ببینه. خب همینشم خیلیه :)
بله بچه های این دوره زمونه حرفه ای ان.
ولی الحمدلله پسر من خیلی موبایلی و دیجیتالی نیست که اولویت علاقه هاش باشه. بازی های دیگه رو ترجیح میده  :)