ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1648.

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۴ ب.ظ

معمولا اینقدر زود خونه تکونی رو شروع نمیکنم

اما این روزها یه کارایی میکنم

که به نظرم میاد هورمونهای خونه تکونی طلبِ بدنم

دوزش اساسی رفته بالا!



+به طرز عجیبی افتادم رو دور شستشوی همه ی چیزهایی که بیش از 10 درصد احتمال میدم در تماس با آب خراب نمیشن!!

حتی چیزهایی که از زمان عروسیم شسته نشده! :|

ینی اصلا فکر نکرده بودم بشه اینا رو شست، ولی از اثرات اون هورمونها، الان باید شسته بشن، چه بشه، چه نشه!!

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

آفرین
آفرین
آدم وقتی بخاد پایان نامه رو انجام نده دست به یه کارایی میزنه که خودشم شاخ درمیاره
مثا همین وبلاگ و وبلاگ نویسی من سر همین موضوع بودش :))

+بیشین پایان نامه رو دستگیر مهندس! :)
پاسخ:
:))
ینی اساسی زدین به هدف! :))
اصلا فکر نمیکردم ناشی از این موضوع باشه.
درست میگین واقعا.
ممنون از اشاره ی به جاتون.
البته پوزش میخوام بابت جسارتم
ولی چون میدونم پسرک و گل پسر کم وقتتون رو نمیگیرن پس توصیه میکنم د این اندک وقتی که در روز دارین بنشینیند کارا پایان نامه رو بکنید :)
موفق و موید باشید
از طرف خودم و چندتا از بروبچ وبلاگ نویش بیکار خدمتتون میگم اگه کمک برا تایپ خواستید ما در خدمتیم:)
پاسخ:
این چه حرفیه اختیار دارید.
اتفاقا درست میگین بعد از مقاله واقعا دوباره داشتم از پایان نامه غافل میشدم.
ممنون از لطفتون.
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۶ آبجی خانوم
بانو یهو پسرک و گل پسر رو نندازی تو ماشین لباسشویی :/
پاسخ:
:))
از یه طرف شروع کردم دیگه! برسم بهشون میبرمشون شستشوهای لازمه رو انجام میدم!
باید سعی کنن تو دست و پام نباشن :))

منم میخواستم همینو بگم که آقا حسن گفت !!!!! 

:)) 

پاسخ:
:))
ممنون :)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مامان محمدمهدی
کامنتا جالب بودن:))
پاسخ:
:))