ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1649.

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ب.ظ

به نظرم آدم باید در راستای صمیمی شدن با خدا

نهایت تلاش و خودشیرینی ممکن رو انجام بده...

یهو دیدی برای زندگیت

دیگه فردایی وجود نداشت

اونوقت فقط تو می میونی و

همین خدا!

:(



+و دیگر هیچ کس!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۹ طاها میرویسی
like!!
پاسخ:
:)
کاملا درسته
لوسی جان من پست مربوط به پسرک  و بستنی کامنت گذاشته بودم اما نبود :(
پاسخ:
عه! نبود اصلا :(
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۰ مامان محمدمهدی
به به چه تذکر خوبی
ممنون:*
پاسخ:
قربونت :*
:)بعله
پاسخ:
بله. :)
البته خیلی سخته که وقتی دور و برت شلوغه و غرق خوشی هستی در تلاش برای افزایش صمیمیتت با خدا باشی
اما ارزش این رابطه به همینه
از سر مشکلات و درموندگی به خدا روی اوردن که ارزشمند نیست
اما به هرحال کاملا درسته
اخرش فقط ما می مونیم و خدا
اتفاقا دیروز تو کلاس قرانمون صحبت همین بود
ادمها معمولا دیر می فهمن که لا اله الا الله  دقیقا یعنی چی؟
اغلب وقت مرگ درکش می کنن...
کیف وجدتم لا اله الا الله؟ رو از مردگانی می پرسیم که در اصل زنده ان
اونایی که مردن ماییم
النَّاسِ نِیَامٌ فَإِذَا مَاتُوا انْتَبَهُوا

پاسخ:
بله ممنون از توضیحات خوبت :)