ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1650.

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ

اگر تدوین یک مقاله دو روز طول میکشه

اصلاح و ویرایش لغوی و فرمتی مقاله ده روز طول میکشه!!


+امروز من 158 عدد فوت نوت نوشتم!

خدای من!!

مقاله ی 14 صفحه ای من شد 17صفحه!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
لوسی می

نظرات  (۴)

من که تا حالا مقاله ننوشتم ولی سر پایان نامه پدرم دراومد
پاسخ:
آره پایان نامه هم معضلیه واسه خودش.
منم اولین مقاله ی کاملم بود :)

158 تا؟! :) 

158 بار اسم منو بنویسی خودش یه صفحه میشه!!! چه برسه توضیحات و اینا :) 

پاسخ:
آرهههههه خدایی زیاد بود. البته توضیحات نبود، فوت نوت اسم نویسنده ها و مراجع بود که وسط متن داده بودم.
میخواستم با تعجب بنویسم 158تا ؟؟؟
158 تا خودش کلیییی هست 
اونوقت فقط 2 صفحه افزایش پیدا کرد که کامنت بالا جواب دادی :))
خسته نباااااشی :))
پاسخ:
آرهههه خیلی بود. الان نگاه کردم می بینم 17 صفحه شده. ینی سه صفحه اضافه کرده! :|
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۲ مامان محمدمهدی
:))))))
پاسخ:
بله خنده دار هم هست! :)