ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1652.

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بغل کردن پسرک

و غلت زدن روی زمین

از این سر اتاق

تا اون سر.

:)



+خیلی به پسرک خوش گذشت

حال میده واقعا. امتحان کنین :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۰ آبجی خانوم
ما که پسرک نداریم :/
پاسخ:
:))
ان شالله هروقت داشتید این تو گزینه های بازیهاتون باشه.
نمیدونم برای دخترها هم خوبه یا نه! نظری ندارم!
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۴ آبجی خانوم
چشم :)
ان شاالله دختر دار هم بشی
بعد امتحان کردی به ما هم بگو بانو که برای دخترها خوبه یا نه :))
پاسخ:
:))
راستش فک نکنم با دخترم همین کار رو بکنم! دختر باید ظریف و محجوب بار بیاد!
ما با مامانش به توافق نرسیدم هنوز
پاسخ:
ینی مامانش میگه نکنید این کار رو؟!
نذارید پسر زیر دست مامانش تربیت بشه!! :|

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۷ مامان محمدمهدی
دخترا هم دوست دارن و حال میده آزموده ایم ما
پاسخ:
آره خب قطعا دوست دارن ولی نمیدونم چقدر به صلاحه که یک دختر رو اینطور اجیر کرد!! هه! البته این سیاست های مادرانه ی منه ها! قطعی نیست.

عزیییییزم:))))

پاسخ:
:)
ممنون عزیزم :)
من به شدت رفتار هام دخترونه بوده و هست اما یکی از تفریح هام غلتیدن بود بسیار حال میداد :))
به ظرافت ربط نداره و آسیبی نمیزنه  خیالت راحت تضمین شده میگم :دی
تازه هم بازی هم یه دختر صد برابر دخترونه تر از خودم بود که خیلی مراقب خودش بود؛ اما اونم حال میکرد به شدت :)
پاسخ:
خب خدا رو شکر. باشه دختر که داشتم هم باهاش همین کار رو میکنم :)