ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1654.

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

واقعا خسته ام

و رسماً در حالت نشسته داره خوابم می بره.

اما منتظرم...

منتظر مستر..



+و فردا روز دیگری است..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۶ آبجی خانوم
می خواستم بگم حالا خوبه خسته اید اینقدر تند تند پست میذارید
بعد یادم افتاد امان از چشم انتظاری :/
پاسخ:
ها والا!
الأمان! الأمان :|
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۵ مامان محمدمهدی
خدا قوت:)
پاسخ:
مرسی :)

امیدوارم مسترتون دیگه اومده باشن:)

پاسخ:
آره این موقع که شما کامنت دادی یه ده دقیقه ای بود که اومده بود. :)