ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1655.

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

دقت کردین که شیطون ترکیده فقط منتظره شما تصمیم خوب بگیرین

تا چنان از روبرو و پشت سر و چپ و راست محاصره تون کنه

که نه تنها تصمیمه یادتون بره و از حسش بیاین بیرون،

بلکه بدترین روزهای ایمانیتون رو هم تجربه کنید و ککتون نگزه؟؟!

من الان تو همون مدل روزهام!!

:(



+لأقعُدنَّ لهُم صِراطَکَ المُستقیمَ ثُمَّ لآتیَنَّهُم منِ بینِ أیدیهِم و مِن خلفِهِم و عَن أیمانِهِم و عَن شَمائِلِهم و...

بر سر راه مستقیم تو خواهم نشست و به سوی آنان خواهم رفت از پیش رو، و پشت سر، و سمت راست و چپ آنها..(16 و 17 اعراف)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
لوسی می

نظرات  (۵)

دلم خواست بنویسم بسم الله الرحمن الرحیم
چون اسم شیطان میاد بعدش بسم اله میگیم.
مثلا دلم میخواد نماز صبح بیدار شم اما واقعا میتونم؟؟؟
خدایا کمک لطفا...
پاسخ:
واقعا؟! اسم شیطان که میاد بسم الله میگیم؟! یا قبل ازاینکه بسم الله بگیم از شیطان به خدا پناه می بریم؟!
نمیدونستم اینی که گفتی رو!
هعی خواهر جاااااااااان!
اینو گفتی یاد یه چیزی افتادم تو پست بعد می نویسم. وضع منم همینه..
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۱ مامان محمدمهدی
خدا هدایتمون کنه
پاسخ:
الهی آمین.
واااااقعا!!!
یه زمانی بود که خیلی احساس خلوص میکردم! و خیلی زود زمانی رسید که حس میکردم خدا دیگه باهام قهره و امکان نداره آشتی کنه!!!!
خاک بر سر شیطون :(
پاسخ:
بله خدا لعنتش کنه.. :دی
منظورم این بود موقع خوندن اعوذ بالله ....
همون قسمت دوم جواب خودت منظورم بود
البته من اینطوریم نه اینکه یه چیز کلی باشه

لوسی مدتی شاید خاموش بخونم و مدتی شاید نباشم
همون شاید چالش ترک اینترنت
البته من معتاد نیستم اما خب ازنظرم تو این زمان همینقدر هم نباید باشم
از درس خیلی فاصله گرفتم خیلیییی لوسی :((((
لوسی بچه داری خیلی سخته 
امیدوارم خدا بهت بیشتر توان بده
نشد کل پست هاتو بخونم یکی دوتا پست که خوندم نوشته بود که تموم میشم
منم گاهی دربرابر مشکلات همین حسو پیدا میکنم
:((



پاسخ:
ان شالله که موفق باشی. به نظرم اصلا یه مدت نت نیا.
این نوشته ها که همیشه هست دیر نمیشه من اصلا انتظار ندارم که منو بخونی همین که تا الانم باهام بودی خیلی ممنونم ازت.
چه برسه به اینکه رفتنت هم موقته. خوندن اینجا خودش یه لطف بزرگ به منه، کامنت گذاشتن که دیگه خیلیه..
ممنونم ازت.

+امیدوارم هیچوقت دیگه این حس رو نداشته باشی... حس بدیه.. خیلی
گاهی اوقات میبینی یکی حرف حقیقتو میزنه و ما جوابی جز سکوت نداریم منم الان واکنشم چیزی جز سکوت نیس
دوباره یه غلتک بیفتم و به درسام بیشتر برسم  باعث میشه که عادت به خوندن کنم
پارسال این موقع ها کلی خونده بودم اما امسال یک دور هم کامل نشده :((
پاسخ:
آره آدم رو غلتک که بیفته دوباره اساسی راه میفته.
برو به درس و زندگی و کارت برس.
ما هم دعات می کنیم.