ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1656.

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۱ ب.ظ

یه بابایی میره پیش امام علی_علیه السلام_

و به حضرت میگه که من نماز شب نمی تونم بیدار شم هی خواب می مونم، چه کار کنم؟
امام علی_علیه السلام_ بهش میگن:

"گناه های بسیار دست و پای تو رو بسته..."



+حالا فکر کن طرف رفته در مورد نماز شب پرسیده که یک عمل کااااملا مستحب هست!

+من دیگه حرفی ندارم..

+خدایا جانِ هرکس دوست داری نذار من اینطوری بمونم و بمیرم که لا ینالُ ذلکَ الّا بِفَضلِک..

(کسی به مراتب بالا نمیرسد مگر ناشی از فضل تو..«فرازی از دعای کمیل»)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱)

از ماست که برماست ...
پاسخ:
بله کاملا.